SEO

Vyššia organická návštevnosť stránky sa dá dosiahnuť vďaka optimalizácií pre vyhľadávače. Prekonávajte konkurenciu a získajte vyššie pozície vo výsledkoch vyhľadávania.

Google vyhľadávač je najpoužívanejší vyhľadávač na svete takže je pravdepodobné, že väčšinu návštevnosti vám zabezpečí práve on. Preto je dobre využívať aj ostatné služby od Googlu, ktoré Vám pomôžu zvýšiť organickú návštevnosť a zlepšiť optimalizáciu e-shopu.

On page (na stránke)

On-page SEO sa zaoberá optimalizáciou samotných stránok vášho webu alebo e-shopu. Zameriava sa na to, ako sú stránky štrukturované a aké informácie poskytujú, aby boli čo najrelevantnejšie pre hľadané kľúčové slová a témy. On-page SEO sa delí na:

Technické SEO

Technické SEO sa zaoberá optimalizáciou technických aspektov vašej webovej stránky. Ide o základnú časť SEO stratégie a zameriava sa na technické detaily ako rýchlosť načítania stránky, prispôsobené pre mobilné zariadeniabezpečné pripojenie HTTPS, správna štruktúra URL, súbory sitemap a robot.txt, kvalitná štruktúra stránky, schéma značky, kanonické odkazy, komprimované obrázky + alt texty, technické chyby ako 404 alebo duplicitný obsah.

Obsahové SEO

Obsahové SEO sa zaoberá optimalizáciou obsahu s cieľom zlepšiť viditeľnosť vo vyhľadávačoch. Obsah je kľúčovým faktorom pri komunikácii s návštevníkmi a vyhľadávačmi, a preto je dôležité ho vytvárať a optimalizovať na základe relevantných kľúčových slov a tém. Hlavné aspekty obsahového SEO zahŕňajú kľúčové slová, kvalitný a unikátny obsah, relevantnosť, aktualizácia obsahu a multimediálne prvky.

Používateľská skúsenosť

Vplyv používateľskej skúsenosti na SEO je veľký a stále rastie. Vyhľadávače, sa stále viac zameriavajú na poskytovanie kvalitných a relevantných výsledkov. To znamená, že faktory týkajúce sa používateľskej skúsenosti sú zahrnuté do algoritmov vyhľadávačov pri hodnotení a zoradení webových stránok vo výsledkoch vyhľadávania. Používateľskú skúsenosť ovplyvňujú interakcie, nízka miera opustených stránok, jednoduchá navigácia, ale aj vyššie spomenutá rýchlosť načítania, odozva na mobilných zariadeniach, kvalitný obsah, vzhľad a dizajn.

Off page (mimo stránky)

Off-page SEO sa týka aktivít, ktoré sú vykonávané mimo vašej webovej stránky, aby sa zlepšila jej dôveryhodnosť, autorita a reputácia vo vyhľadávačoch. Off-page SEO sa delí na:

Brand SEO

Zameriava sa na značku alebo brand vášho podnikania. Ide o spôsob, ako zvýšiť viditeľnosť vašej značky vo vyhľadávačoch, aby bolo vaše podnikanie ľahšie nájdené a rozpoznané. Od tradičného SEO sa líši v tom, že sa zameriava viac na názov značky, identitu, hodnoty a reputáciu. Dôležité aspekty pri Brand SEO sú názov značky, doménové meno, reputácia značky, sociálne médiá, zdieľanie obsahu, snippety a zákaznícka lojalita.

Linkbuilding

Linkbuilding je proces získavania kvalitných spätných odkazov (backlinkov) od iných webov na vašu webovú stránku. Tieto spätné odkazy sú odkazy, ktoré vedú z iných webov na vašu stránku. Linkbuilding je dôležitou súčasťou SEO (Search Engine Optimization), pretože kvalitné spätné odkazy môžu pozitívne ovplyvniť viditeľnosť a hodnotenie vašej stránky vo vyhľadávačoch. Kvalitné spätné odkazy okrem vylepšenia pozícií vo vyhľadávačoch zvyšujú dôveryhodnosť a autoritu, návštevnosť, zabezpečia rýchlejšiu indexáciu a reputáciu.

Sociálne signály

Interakcie ako zdieľanie, lajknutie a komentáre na sociálnych médiách môžu indikovať popularitu a relevanciu vašich stránok. Popularitu zvyšujú aj pozitívne recenzie a hodnotenia vášho webu a služieb na rôznych online platformách.

Návrat hore